charlotte-grenoble.reismee.nl

Bienvenue à Grenoble!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Geniet alvast vanhet mooie nachtlandschapin Grenoble.

De komende maanden hou ik jullie regelmatig op de hoogte van het reilen en zeilen in en omGrenoble. Dit ondermeer met foto's en af en toe eenervaringsverslagje.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneerik iets heb gepost of een nieuwe fotoserieheb toegevoegd? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toeeen berichtje achter! Altijd leuk om wat uit België of andere (Erasmus-) landen te vernemen!

Groetjes,

Charlotte

Reacties

Reacties

Hendrik

Alvast heel toffe reis toegewenst! Maak er het beste van é! We supporteren ;)

Charlotte

Zal ik zeker doen ;-)
U hoort er nog van!

Bram

hey Charlotte!

Kzou zeggen: nog even op de tanden bijten bij de examens en er dan volledig van genieten! Grenoble is een schitterende stad, je zal je er direct thuis voelen!
Ik heb me al ingeschreven op je maillijst, dus laat zeker af en toe iets weten...!
amusez-vous!

Charlotte

Dag Bram!

Dankjewel voor het berichtje :-)
Zo onverwachts trouwens ;)

Je zal me zeker af en toe horen, ik kijk er alvast naar uit!

Groetjes van iemand die serieus aan't aftellen is ;-)

Lotte
x

Georgette

Hallo meisje

Het ga je goed daar in Grenoble! Geniet er van!

Groetjes

Charlotte

Dankjewel!
Kom zeker even piepen naar de foto's de komende 3 maanden!

Linde en Tiebe

Dag Charlotte,

We vernamen van mama en papa dat je nu naar Grenoble vertrekt. Wel, we duimen voor jou mee vanuit Zwalm. Een dikke knuffel van ons en natuurlijk ook mama en papa. N.B. Dit is ons eerste mailtje naar een vriendinnetje van ons. Goed hé!

Charlotte

Dag Linde en Tiebe!
Zo jong en al kunnen typen, heel knap gedaan ;-)

Kom maar af en toe eens koekeloeren, zo weet je altijd wat ik aan het doen ben :-)

Zoentje en ook een dikke knuffel aan mama en papa en opa en oma!

Charlotte
xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!