charlotte-grenoble.reismee.nl

Nieuw adres!

Hallo allemaal

Mijn geplande verhuis is dan toch iets sneller verlopen, weliswaar in dezelfde residentie maar in een ander gebouw.

De rest van mijn erasmusperiode verblijf ik dus in een dubbele 'chambre renovée' wat wil zeggen: 2 bedden, eigen badkamertje, deuren met badges (elektronisch dus beter beveiligd), 2 werkbladen, leefruimte en eigen koelkast. Heel wat meer comfort.

Morgen plaats ik enkele fotootjes op mijn blog.

Dus als er iemand zo heel toevallig in Grenoble is, kom maar logeren!

Mijn vernieuwde adres:

Samyn Charlotte
Résidence Universitaire Olympique
121 A- Le Hollandais
20 Avenue Edmond Esmonin
38029 Grenoble Cedex 2

Eventuele brieven die reeds verstuurd werden komen wel toe hoor...

Tot binnenkort!

Charlotte

Reacties

Reacties

Linda Vanhee

Proficiat met je nieuwe 'woonst'.
Wie weet komen we wel eens af !!
Je maakt me in ieder geval heel nieuwsgierig.
Misschien lukt het wel in de krokusvakantie.
Dat is wel maar een tweetal weken meer hé !

Hier in Abele héééééél druk.

Frisien (kleuter) heeft er een zusje bij.
Nu nog afwachten bij Thigres en Kiano; dat is waarschijnlijk nog voor deze week.
Goed voor de toekomst van ons schooltje !!!
Stel het wel
Groetjes,
Linda

Charlotte

Dag Linda!

Zaterdag gaan we met universiteit Stendhal (talen) Vercors gaan bezoeken. Een zeer mooi natuurpark. Als jullie meer geïnteresseerd zijn in natuur dan stad wil ik wel even uitkijken naar mogelijke huisjes / chambres d'hôtes, ...
Het ligt op een uurtje met de bus van Grenoble.
In principe is Grenoble zelf niet echt de ideale plaats om te verblijven, het is een grootstad hé. Maar als je wat 'op de buiten' kan logeren, kan een bezoekje aan Grenoble best wel fijn zijn.

Ik ga alvast mijn ogen goed de kost geven zaterdag ;) (als het doorgaat bij goed weer natuurlijk...)

Groetjes en alvast super dat er (bijna) 2 kindjes bijkomen!

Charlotte

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!