charlotte-grenoble.reismee.nl

Laatste nieuwtjes

Dag lieve Belgen!

Wat fijn om dat eens te mogen zeggen;)

Mijn geplande tripje naar het natuurpark Vercors is even uitgesteld omdat we gisteren een verjaardagsfeestje hadden. Om middernacht besloten wedat uitslapen toch welde dagtrip weggekaapt had. Maar geen nood, tijd genoeg!

Vercors is een 'plateau' gelegen op een dus vrij grote hoogte en telt 9 dorpjes. Wij gaan er Lans-en-Vercors gaan bezoeken. Een half uurtje met de auto of 45 min. met de bus. Wij zullen voor dat laatste kiezen omdat de taxi'shierzeer duur zijn, wat niet trouwens...

In Lans-en-Vercors heb je (naar het schijnt) prachtige gebieden en watervallen dat je in de zomer kunt vergelijken met een klein paradijs. Ik wil er deze winter even naartoe. Misschien zal het geen slecht idee zijn om 'voetraketten' aan te schaffen => zo van die dingen dat je aan je schoenen moet binden om makkelijker door de sneeuw te wandelen.

Het zou er ook een fantastisch fotoplekje zijn...

Dat heb ik al heel vaak gemist: eengoede fotocamera (nu ben ik een héél klein beetje jaloers op jou Sven!). In de Carrefour staat de Nikon D60 aan 490 euro, maar volgens mij zal het blijven bij een droom om dat aan te schaffen ;-)

Eergisteren ben ik ook teweten gekomen dat ik geslaagd ben voor mijn examens (deel 2 is Erasmus, deel 3 eindwerk). Jammer van Psychologie en Nederlands, het viel op dat ik er die dagwat door zat (gelukkig geen zware buizen, 8 en 9). Ik weet dus hoe het komt...

Bon, je vais déconnecter parce-que je dois aider Stéphanie à déménager! Elle a une chambre renovée :-)

A bientôt et bisous

Charlotte

ps: Gisteren was er in de straten van het centrum een Chinese stoet. Best wel leuk om te zien! Met draken en dansers... Misschien naar aanleiding van het Chinese Nieuwjaar?

Reacties

Reacties

Hendrik Caron

Best wel leuk. Regel die Chinesen eens vo nieuwjaar bij ons :P

Charlotte

Hihi, zal ik doen.
En Laurence, dat Chinezen of Japanners een geurtje zouden hebben is misschien wel waar. Maar dat komt omdat zij al van 's morgens vroeg rijstmaaltijden koken met heel veel speciale kruiden en dat kruipt dan in hun kleren...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!