charlotte-grenoble.reismee.nl

Aangekomen!

Zo, eindelijk aangekomen.

Na anderhalf uur hebben we eindelijk internet in een hokje van 5 op 5 waar 6 pc's staanvoor evenveel residentieblokken. (hoor ik er negatief uit? ;-) )

De eerste dag weegt watzwaar door:kleine onverzorgde kamertjes, geen kussens, dekbedden en het keukentje iszeer basic: 2 cirkelkookplatenen eenwasbak. Ook alben ik nooit een scoutsmeisje geweest, nu voel ik me er eentje (en wellicht moet de scouts nog met minder overleven;-) )

2 uurtjes geleden dus snel even de straat overgestoken en de Carrefour geplunderd. Dat wordt de komende maanden een goeieinkopen-planning want ook al hebben ze er 50 kassa's, aanschuiven doe je toch voor telkens 15 min...

Al bij al ben ik nu wat op mijn positieven aan het komen, even een dipje gehad maar dat is wellicht wel normaal als je al die luxe gewend bent en plots ineen schamel kamertje van 8 m² gedropt wordt.

Morgen een nieuwe dag! Ik kijk er al naar uit...Wat op verkenning gaan en misschien al de eerste contacten leggen. Hier zitten alvast sympathieke Chinezen, Afrikanen (heel veel), Japanners.. Kortom, heel wat verschillende culturen op een kleine oppervlakte.

Zo, ik ga mij wat verder gaan installeren. Binnenkort volgen er wat foto's (als ik op het net raak tenminste ;) )

Tot hoors!

Charlotte

Reacties

Reacties

Bram Vermeulen

Dat klinkt al allemaal zeer internationaal! Poets alvast je Engels op, zou 'k zo zeggen :-D
Dat kamertje zal wel vlug wennen. Bij mij en mijn
kot(je) viel dat toch zeer goed mee ;-)

Hendrik Caron

Ha. Maja da gebrek aan 'luxe' da kom je wel gewoon ze. Het belangrijkste is da nieuw avontuur daj ga meemaken. Tga ongetwijfeld wel chic zijn ;). Hier is er nog nie veel verranderd ondertussen. Hihi.

Installeer je goe é ;)
xx

mama, papa, je zus, sloeber en papillon

De aanpassing zal er zeker komen weliswaar met wat geduld. Zo zie je maar hoe we allemaal verwend zijn in ons belgenland.
We steunen je niet voor 100, maar voor 200%.
Lieve kussen van het thuisfront, mams xxx

Charlotte

Hallo allemaal

Net de weg gevonden naar een internetplaatsje op 5 min wandelen van mijn residentie.
Het is hard maar ik moet erdoor, wennen is altijd moeilijk hé.
Vandaag ga ik misschien de stad eens gaan verkennen.

Tot binnenkort!
Charlotte

Hendrik Caron

We kijken eigenlijk al stiekem uit naar de eerste foto's :p. hihi

Pascale

Oedjoekloek, we komen regelmatig eens op bezoek!
Pascale, Pieter, Nicolas en Jonathan

bram

waaaw, wat een prestatie op de eerste dagen :D
was vergeten hoe prachtig de alpen zijn...

laurence

Spijtig dat die Chinezen zo'n vuile mensen zijn, das echt gekend in Leuven. Nu ja, wel nog niet zelf ervaren. Weet het me te zeggen of de roddel klopt! Kus x

Peter Jo

Charlotte, boven op die bastille ben je van een hoger niveau.
Amai meisje!

valerie

hello, ben er terug. kindjes zitten in het bad aan het spelen dus heb effkes de tijd gehad om je site te bekijken. Da is toch ferm he da je da allemaal kan volgen en wat een mooie streek ! Geniet maar met volle teugen en ben der van overtuigd da je daar heel vlug zal aanpassen. We gaan der eigenlijk niet zo heel ver vanaf op reis deze zomer.
Tot een beetje later want mijn kids komen in ruzie!
salutjes valerie en co

Charlotte

Allen afkomen zou ik zeggen!
Nu op de unief en straks een 2ehandsfiets gaan kopen.
Tot binnenkort!

Charlotte

Isabel

Het is super om je reisverhaal te volgen! Prachtige foto's trouwens. Iedere dag zo'n wandeling en je bent in super-conditie na drie maanden! Daarna zal je genoegen moeten nemen met de Vlaamse heuveltjes, hoor!
Dikke kussen en knuffels van...
de bende uit Staden X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!