charlotte-grenoble.reismee.nl

We zijn er bijna ...

Nog 2 dagen en het is zover..

Na wa kuis- en opruimwerk start ik deze namiddag met de valies (en ik zie er een beetje tegenop).
M'n lijstje is precies veel te kort en dat voelt niet zogoed aan ;-). Gelukkig isde residentie gelegennaast een shoppingcenter, geen nood dus als we iets vergeten zijn.

Deze morgen is Stéphanie (meisje van Regentaat Frans die ook naar Grenoble gaat) reeds vertrokken. Het is dus nieuwsgierig afwachten om te vernemen hoe haar eerste dag verlopen is!

Het 'afscheid' komt dichterbij maar er wacht ons hopelijk een fantastisch avontuur!

Tot binnenkort

Iemand-die-dringend-moet-beginnen-aan-de-valies

Reacties

Reacties

Pascale Samyn

Hey Charlotte,

Wij komen zeker nog eens langs, ik probeer vanavond al: lukt dit?
Supertof dit systeem: we volgen zeker mee (en ik leer ondertussen weer van alles bij)!

Hendrik Caron

Vergeet vooral je laptop en je fototoestel nie é, anders zijn we nie veel vet met deze blog :p.

Groetjes en goeie reis ;)

Charlotte

Komt zeker in orde hoor :p
Stel je voor zeg ;-)

xx

Elise

Je mag je nog gelukkig prijzen, ik en lobke hadden nog geen namiddag om onze valies te maken! Nuja gelukkig wij zijn niets vergeten, dus dat zal bij jou niet het geval zijn hé! Het zou toch niet mogen!! Geniet ervan het is een zalige tijd!!!
Groetjes Elise

Charlotte

Dag Elise

Bedankt voor de reactie, ik ben nog volop in de weer om de laatste dingen voor te bereiden. Straks (rond 8.30h vertrek ik richting Lille-Europe!
Spannend ;-)

Tot binnenkort en wie weet komt er wel een behangpapiertje overgevlogen vanuit Grenoble!

Charlotte

Lien Blomme

Charlotte, stel het wel ginder!!!! Geniet ervan, tzal een schone herinnering zijn!!!!

Groetjes
Lien

Charlotte

Dankjewel!

We doen ons best, ga blij zijn als het schoolleven begint, eindelijk wat mensen tegenkomen want in het weekend is het hier echt doodstil..

Wel zeer positief: Prachtige bergen, blauwe lucht en frisse ochtend.
Foto's volgen zo snel mogelijk!

Charlotte

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!