charlotte-grenoble.reismee.nl

Staking, Chinees Nieuwjaar, ...

Reacties

Reacties

Bram

eh charlotte,

volgens mij loop je met een andere outfit meer kans op betere contacten met de lokale bewoners...

;-)

Charlotte

Haha, ja, misschien wel.
Maar de kindjes vinden het wel leuk!

valerie

hallo charlotte,

alles goed met je, vlug nog eens je kamer bekeken, t'is toch stukken beter dan de vorige!
En ondertussen valt alles goed mee zie ik, sebiet blijf je ginder nog(grapje). Hier ook alles goed wel koud, ligt er ginder nog veel sneeuw?
En ja ondertussen nog een baby bij in abele, brent,3.800.
OP 30/08 is er dorp op stap in abele, dus hou dit ook vrij.
dikke zoen, valerie en titus, arend en rosalie

Charlotte

Hoi hoi!

Brent, kindje van wie?
Hier ligt er geen sneeuw, dat is meer op de hogere plaatsen in de bergen. Maar vorige week, bij het sneeuwwandelen, hebben we toch wel pakken sneeuw gezien hoor ;-)

Enkele jaren geleden zijn we meegeweest met Dorp op stap. Ik wist niet dat ze nog eens mochten meedoen, maar des te leuker!
Weet je ook naar waar?

Tot hoors!

Charlotte

valerie

sorry, nog gene tijd had om terug te schrijven.
Ze blijven dus in abele. De bedoeling is om de franse kant en ons samen te brengen. En ze komen hier nog eens boltra spelen dus dat zal wel leuk zijn.
alles goed anders met ons wel
dikke zoen valerie en co

Elyze

Hoi tante,
ik ben een beetje ziek want ik moet hoesten en heb hoofdpijn. Maar gisteren ben ik toch naar het carnaval geweest in school. Ik was verkleed als een prinsesje.
Dikke kus en tot later. X

charlotte

Oei, Liesje toch!
Ik hoor dat er heel wat ziek zijn deze tijd, in België is het dan ook niet zo'n mooi weer hé...
Hier in Frankrijk is het de laatste dagen toch wel goed weer: zonnig, blauwe lucht maar wel wat koud.
Hopelijk blijft het zo'n mooi weer als jullie komen ;-)

Ik zal misschien vandaag nog even naar het toerismebureau gaan om iets leuks voor jullie te zoeken!

Dikke zoenen

Tante Lot

Ine

Hoi Tante charlotte.
Donderdag op 19 februari kwam mijn vriendin Febe spelen.Het was leuk.Maar ik vond het erg dat Mindy dood is.En dat Toby alleen maar beneden is aan het zwemmen . 20 februari was het carnaval in de klas.En ik was een prinses met een lange hoed.Dikke kus en tot later.X

Isabel

Hallo meiske,
de meisjes wilden graag ook iets doorsturen dus Elyze dicteerde maar Ine deed het helemaal alleen.
Prachtige foto's trouwens. Dit willen we zeker ook wel eens bezoeken. Het proeven ziet Wim dan weer helemaal zitten.
Groetjes van ons allemaal!

charlotte

Oh nee, Mega Mindy is dood. Misschien snel een nieuw vriendinnetje zoeken voor Toby? Wie weet is hij heel eenzaam :(.

Voor het logeren: Ik zoek misschien iets net buiten de stad, rustig gelegen en niet ver van Grenoble. We kunnen gerust naar de Bastille wandelen (is wel een heuse wandeling naar boven!) en de stokerij bezoeken. Het tafief met de trein is ongeveer 7 euro heen en terug, kindjes zullen wellicht minder betalen of gratis reizen. Tenzij jullie dat met de auto willen doen. Dat is misschien een 20 min. van Grenoble.

Weten jullie al het exact aantal dagen? Dan kan ik ook wat uitkijken naar andere activiteiten die zeker de moeite waard zijn ;-)

Dikke zoen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!